Monday, August 15, 2011

Kekasih Hati Saya

Assalammualaikum
Dengan Ini Saya Mempersilakan My Kesayangan


Saya sayang dia..Hehe dia gemok gemok. Tapi dia takde lah comel pun. Bajet-bajet macam comel sangat. Kadang-kadang menyampah nak layan dia. Tak kuasa den! Dia selalunya degil tak pernah nak dengar cakap orang. Agaknya sebab terlampau spoil jadi naughty. Dia kalau main siap nak keluar semua kuku dia, dah tu bila dah cakar orang tak reti nak mintak maaf ngehehehe. Dia pernah cakar mata saya kot. Tapi saya tetap sayang dia. Dia jahat pulak tu. Benda paling buat saya marah bila sesukahati dia nak melompat dalam pinggan bila orang tengah makan. JAHAT JAHAT! Naughty BUBU! Macam tiger kan kan :p

Dan My Second Kesayangan *ayat keling

Tett tettt........siapakah dia? RAHSIA RAHSIA. Dia ni pun gemok saya jugak. Dia selalunya diam jea bila saya membebel. Kadang-kadang buat saya macam syok sendiri. Dia lebih sayang bola dari sayang saya HAHA. Takpe saya tak kesah, sebab tu my kesayangan saya yang first is BUBU bukan dia. Maaf gemok. HAHA mana tahu kalau 'you sayang i lebih dari bola, i pun sayang you lebih dari bubu i hehe' Dan tidak lupa jugak dia ni jahat manja-manja gituuu. Sebab dia suka kata saya pendek dan gedik haha. Kadang-kadang buat saya rasa nak lempang dia laju-laju jea HAHA. Apa pun 'iloveyouuuu' my kesayangan hekhekkk.


*KEGEDIKKAN ENA TERLAMPAU. HARAP MAAF. TAK SUKA BERAMBUS