Sunday, January 1, 2012

Assalammualaikum 2012

Haloo haloo....

Alhamdulillah sampai hari ni Ena still ada peluang nak tengok 2012 ni. Syukur sangat. Tapi tak lupa jugak pada 2011 yang sangat syok. 2011 adalah tahun paling happy Ena sebab tahun paling rilek sekali sebab mampu duduk rumah goyang kaki untuk masa tempoh yang sangat lama. Dan mungkin lepas ni Ena takkan dapat lagi tahun seperti 2011. So walaupun berat Ena kena terima jugak, Byebye 2011 and Hai 2012. Dan insya-ALLAH 2012 adalah tahun paling busy Ena mengalahkan perdana menteri. Biasalah tu dah lepak2 rilek2 lama and tahun ni Ena kena kerja keras sikit.

Kalau new year mesti ada kaitan dengan azam kan kan? Tapi this year Ena tak nak cerita azam pun, and untuk pengetahuan semua Ena takde pening2 pikir pasal azam pun. Just Ena mintak Ena boleh berjaya dalam apa jua keadaan. Ena harap orang sekeliling Ena sentiasa dalam keadaan sihat dan seronok berada disamping Ena. Awwwww. And the most important thing Ena tak nak ada lagi rasa hasad dengki sume dalam diri. Puhhpuhh mintak jauh. Buang semua hasad dengki tu. Sebab hasad dengki tu yang tak elok. Ya Allah dimintak jauh dari diri Ena

So berlalu sudah tahun 2011, sama jugak berlalunya cuti seminggu Ena. Cuti yang banyak buang masa dengan perkara yang tak berfaedah haishh. So new year is my year tu struggle. So doa-doakan lah Ena ni kuat untuk struggle sedaya upaya acecehh.. Seronok, bersenang-lenang dah, so pasti ada yang menanti dihadapan. Yang pasti apa menanti dihadapan tu sudah semestinya tidak seronok langsung huwhuwhuwww. Semoga dapat menjalani tahun 2012 dengan baik. Insya-ALLAH ni adalah tahun yang terbaik untuk semua :)


HAPPY NEW YEARR!!!!