Thursday, June 2, 2011

Boleh Tahanlah

Assalamualaikum,
Maaf post sampai 2 kali kerana saya agak tamak hari ini. Okay post ni bukan pasal sapa-sapa. Ini pasal lagu. Lagu paling pelik pernah saya dengar seumur hidup saya, tapi bila dengar balik boleh tahanlah. Buat sesiapa yang ikot cerita Cinta Melody tu ni pasal lagu OST dia. Saya baru tahu kerana saya kurang gemar tengok cerita Indon kerana cerita Indon ni sangatlah merepek. Bila kita ikot cerita dia best2 ending cerita mesti macam taik, tak pun mesti ada scene yang tak logik. Biasa cerita Indon kan hehe. Lagu dia saya takkan perasan kalau athie tak bukak youtube dan dengar. Mula-mula dengar okay kiteorang terdiam, athie dah start suka layan-layan dah. Tapi saya pulak rasa nak tergelak terguling-guling pun ada bila dengar lirik dia, muzik dia. Macam cibai dohh hahahaha.
Okay okay tak nak hina. Lepas tu bila dengar blik boleh tahanlah kan. Comel jea lirik dia tu. Buat sesiapa yang ada pasangan yang kena ngan lirik tu, korang dalam kategori 'cute couple' lah. Sweet manis macam gulaaa haha. Yang peliknya bila dah dengar banyak-banyak kali tetibe dengan sendiri saya tersengih pulak. Kenapa ya? Musykil musykil haha. Ada kena mengena ke? Takpe buat korang yang minat lagu ni, baguslah lagu ni sedap, comel sweet macam korang XD


Maaf video ni agak taik sedikit:)