Sunday, May 22, 2011

Bye-Bye Untuk Korang

Hai, okay hari ini saya berada dalam keadaan yang sangat teruk. Agaknya ini lah rasa kalau orang yang tak cukup tido dalam 3 hari semuanya serba tak kena. Rambut rasa serabai, muka rasa sembam, mood takbetol jadi saya amat emosi hari ini dan rasanya sekarang saya amat perlukan tido yang cukup. *sigh


Buat Najwa, Hadijah, Safiah, Shahira dan sapa lagi lah goodluck untuk korang nak masok matriks nanti. Ya kami di sini akan merindui korang gila-gila. Take care bila dah ada kat Pahang, Perlis, Negeri Sembilan ngan Penang ya. Kalau ada masa kiteorang akan buat trip untuk melawat korang. Amin harap tercapailah :)
Semalam kita semua keluar sama-sama lepas 2 tahun kita tak keluar langsung. Happy memang happy tapi sayang kita jumpa tu pun untuk cakap Bye-Bye kat korang yang nak masok matriks. Okay, kita imbas balik kita semua kenal time kita form 1 lagi. Time kanak-kanak memang rapat then semua dengan life masing-masing. Kita semua masa form 3 gaduh teruk-teruk depan kelas (takkan pernah lupakan time tu) lepas tu kita dah tak rapat tapi alhamdullilah still berkawan kan.
Tapi sekarang semua dah besar dah makin cantik semuanya pun, korang kena sambunglah study tapi jangan lupa kiteorang ni okay aku ni Eleena, Darleen, Yasmin dengan Hazirah semualah doa-doakan kiteorang pun dapat sambung.

                                            
Kiteorang akan rindu dekat korang nanti jangan lupakan kiteorang okay. Take care I Love You :)