Saturday, November 27, 2010

makan

aku LAPAAARRRRRR aku sebenarnya dah lame tak makan nasi. woaawwww rindu lapar pulak tu. tiap hari aku duk makan roti. tapi kalau korang nak tahu sebenarnya aku kalau makan nasi tambah banyak gilaaa . kire2 kalau makan tengah hari jea pun bole sampai 3 pinggan. heeee. jadik nak dekat2 akhir tahun nyh diet lah pulak kan. sume asyik cakap aku gemok jadik nak dengar orang cakap aku slim pulak.


okay kalau cite pasal makan nyh memang best. aku kalau keluar tak bole betol tengok fast food. perot cepat jea lapar. kalau lalu depan kedai roti beli roti. kedai kek beli kek. kedai gula lagi best beli gulaa lah. kalau lalu depan tempat shushi lagi lah kadang2 borong banyak gilaaa. mane tak abes duet kan kan. tapi sebenarnya kalau nak tahu sebenarnya aku suke betol makanan kampung. ahhhh betol lagi sedap. lagi2 kalau dapat sambal belacan, ulam ulam, budu pun sedap, ikan bakar, and favourite aku yang paling sedap sekali masak lemak rebung. HAHA korang dengar mesti kate euuckkkkk gelinya. tapi aku memang suke sangat okay.


kadang2 budak sekarang nyh malu jea nak cakap ape favourite dorang. bile tanya nak cakap glamour jea. makanan kampung i tak makan konon. i makan pizza hut, mcd, kfc, sushi king, marrybrown, subway, secret recipe ngan ape2 entah. ape lah nak malu sangat kan. but yang penting aku memang suka makan nasi, ulam ulam ngan lauk penting aku tu. kalau dapat makan 3 pinggan pun belom tentu cukup ahaaaaa.